CPUserRegistration

CPUserRegistration
Het bestaat uit 6 of 7 cijfers op uw contract

Infos inscription

« Ik heb nog geen account aangemaakt en ik heb mijn contractnummer »

 

Uw contractnummer

Zoek het nummer op uw contract, het bestaat uit 6 of 7 cijfers

 

Uw geboortedatum of uw BTW-nummer

Als ik een individu ben: vul uw geboortedatum in, in dd/mm/jjjj formaat

Indien ik een bedrijf vertegenwoordig: vul het BTW-nummer van uw bedrijf in

Voer het in zonder punt of spatie

Faq

FAQ

1Welke voordelen zijn verbonden aan een inschrijving?
  • De klantenportal van Stellantis Financial Services biedt u de mogelijkheid om de details van uw documenten te bekijken en uw persoonlijke gegevens te bewerken, en tevens om kennis te maken met onze speciale aanbiedingen. U kunt rechtstreeks met een van onze adviseurs overleggen via de chat. Deze omgeving is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar in een beveiligde en gebruiksvriendelijke omgeving.
  • 2Hoe kan ik mij inschrijven? Ik heb geen contractnummer.
  • Deze portal is uitsluitend toegankelijk voor actieve cliënten die al een ondertekende overeenkomst met Stellantis Financial Services hebben.
  • 3Ik heb de e-mail met de inschrijvingsbevestiging niet ontvangen om de inschrijvingsprocedure te voltooien.
  • Controleer eerst in uw spam of uw email zich niet hier bevindt. Als u geen e-mail heeft ontvangen, verzoeken wij u te klikken op de button ‘E-mail opnieuw versturen’. Als u de e-mail nog steeds niet ontvangt, kunt u contact met ons opnemen via uw voorkeursmethode.
  • 4Ik ontvang geen e-mail voor het opnieuw instellen van mijn wachtwoord.
  • a. Ik controleer eerst de spams, ongewenste e-mails,....van mijn gekoppelde mailbox.
  • b. Ik controleer of ik mijn e-mailadres correct heb gespeld bij de inschrijving.
  • c. Als het probleem zich blijft voordoen, neem ik contact op met een adviseur van de klantenservice.
  • 5Ik ben goed ingeschreven, maar ik slaag er niet in me te authentificeren op de site.
  • Ik controleer eerst of het e-mailadres en het wachtwoord kloppen. - Als ik het wachtwoord ben vergeten, stel ik het opnieuw in. - Als het probleem zich blijft voordoen, neem ik contact op met een adviseur van de klantendienst.
  • 6Wanneer ik probeer te registreren, krijg ik te horen dat de account al bestaat.
  • Als we uw e-mail in ons systeem hebben, hebben we uw klantenzone al voor u aangemaakt. De uitnodigingsmail kan in uw spamfolder verloren zijn gegaan. Om in te loggen, klik op "wachtwoord vergeten", dit zal u een login e-mail sturen. Als u nog steeds geen e-mail ontvangt, neem dan contact met ons op, misschien hebben we niet het juiste e-mail adres voor uw contract.
  • 7Hoe kan ik contact opnemen met het Stellantis Financial Services team?
  • Als u het antwoord op uw vraag niet hebt gevonden, staan onze medewerkers van maandag tot vrijdag van 9.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 17.00 uur voor u klaar via de volgende kanalen
  • PER CHAT: maandag - vrijdag van 9 tot 17 uur - rechtstreeks op deze website
  • PER E-MAIL: Voor elke vraag betreffende een F2M contract, een leasing of een huurcontract, zullen onze teams u zo snel mogelijk antwoorden op het volgende e-mail adres: lease4you@stellantis-finance.com Voor elke vraag betreffende een financiering of een Private Lease contract: services4you@stellantis-finance.com
  • PER TELEFOON: Maandag, dinsdag, donderdag: 9-11 uur Woensdag, vrijdag: 13-15 uur - Telefoon: +32 2 370 77 11